list bomb

Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej 
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - edvin skulle ja nog säga. haha vi gick i femman kanske. jätteseriöst må ja säga!
Hur länge höll det? - typ en dag, men miljoner ggr istället
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag tror jag vill ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nä
Vem sov du senast bredvid? - filip.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte. 20 nånting
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen - nej.


HAR
Har du ett förhållande? - nejelle
Har du någonsin haft ett förhållande? - typ
Har du allt du någonsin önskat? - nej
Har du syskon? - japp, ett
Har du någonsin velat dö? - har ja säkert
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - vet inte, säkert
Har du en egen dator? - nej,
Har du en idol? - nja
Har du varit på en riktig konsert? - nä
Har du några framtidsdrömmar? - några har man väl
Har du druckit så mycket så du har spytt? - ne ;p
Har du blivit påkommen när du haft sex? - haha ne
Har du någon fobi? - ja
Har du körkort? - till moppen, haha

VEM
Vem vill du träffa? - nån kul
Vem saknar du? - alicia!
Vem kysste du senaste? - robin.
Vem fick du senast ett sms av? - anders, min tränare
Vem skrev du senast ett sms åt? - ellen
Vem av dina vänner är mest partypingla? - Jennifer trorja ;)
Vem är din bästavän? - jennifer julia ellen och alicia
Vem skulle du ta med på bio just nu? - tjejorna
Vem är din idol? - vet inte
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - vet inte
Vem vill du prata med just nu? - nån rulig
Vem bråkade du med sist? - mamma
Vems hus var du senast i? - mitt eget
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? - det vet ja inte

VAD
Vad åt du senast? - kebab
Vad drack du senast? - fanta
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - laget imorrn till matchen.
Vad heter du i mellannamn? - stina.
Vad vill du heta? - inte det jag heter iallafall
Vad tycker du om homosexualitet? - inge fel med det
Vad tycker du om abort? - det är ju bra att det finns
Vad ska du göra efter dethär testet? - bra fråga.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - tusen önskningar till
Vad gör du just nu? - dehär.
Vad för sorts filmer gillar du? - alla möjliga. men inte avatar.
Vad har du på dig just nu? - underkläder och sovtröja
Vad ser du om du kollar åt vänster? - garderober
Vad hade du velat göra just nu? - jag vet inte.
Vad ska du göra imorgon? - måla och spela match.

KÄRLEK
Är du singel? - självklart
Vill du vara singel? - tror inte det
Är du romantisk? - ja kan nog om ja vill
Spelar utseendet roll? - ja det tror ja
Vad är din typ? - det vet jag inte än
Har du varit otrogen? - nej

namn? - Saris
när fyller du år? - 12 juni 
några piercingar? -  4 i öronen och i naveln
vilken årstid är bäst? -  vår höst och sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova ut med någon fin bredvid dig. täcket ska också vara i
perfekt temperatur, hatar när det är för varmt
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är rätt snäll, kan dock bli negativt ibland 
vad är du bra på? - inget speciellt
vem älskar du mest på denna jorden? - min familj och mina vännor
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror helt på humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0