jobb och fotboll

Hej påre. Uppdateringen suger eftersom jag jobbar. Så det är väl förståeligt.

Jobbet rullar iallafall på. Ryggen mår skit men vad gör man åt det då liksom. Så man kämpar på. Idag har jag ringt ett viktigt samtal också, så man får väl hoppas på det bästa. Hade ju varit riktigt bra det faktiskt om det går vägen.

Imorgon är det äntligen fredag. Som man längtar efter dessa helger nu när man jobbar. Ska va med Ellen och några imorgon, på lördag blir det hockey och ännu mer häng med vännor, och på söndag, matchdag. Serien startar igen och nu är det bara att köra.

Betty hämtar mig strax efter sex, och då står träning på schemat. Gick bra sist, så jag håller tummarna att det håller i sig en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0