aldrig

Vad händer nu då? Lika mycket som jag aldrig mer vill se dig, vill jag att du ska komma hit. Va här hos mig för en gångs skull. Jag vill att du ska säga gulliga saker utan att du har någon aning om det själv, för det kan du. Du får kittla mig på revbenen fast att jag hatar det. Va dryg och säg irriterande saker, gö det. För jag vill bara att du ska vara här. Det var så längesen vi sågs, och jag vet inte varför jag bryr mig idag. Men jag är inte såhär, jag brukar inte känna detta. Fast ikväll blev jag det, ikväll gör jag det. Och jag vet inte ens varför. För jag förstår ingenting.

Jag hatar att jag skrev det här, och nu ångrade jag mig precis. Blunda och spring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0