tjenare mannen

gokväll. kom precis hem igen, ellen skulle hem så jag va snäll och promenerade en bit med na, sen skjutsade johnny hem mig sista biten, coolt.t.t.t.

mamma är borta med jobbet, så jag och jensan är hemma själva. ganska skönt det ändå. väckte honom imorse, sen skjutsade han mig till skolan. slapp gå vilket var jäkligt skönt. började dagen med två timmar matte, fick inget gjort, hängde i bibblan med jennifer, sen hade vi naturvetenskap sista timmen och det är ju mer nice än vad det kunde ha vare, fick skriva av en massa sen fick vi gå hem. kom hem, gjorde inte så mycket, gick till ica med ellen och köpte glass, gick hem hit till moderjord, jag åt middag, sen har vi bara myst på hela kvällen.




lägger in fler bilder imorgon. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0