nordic

gokväll, kom nyss hem. inte ätit nått sen lunch på skolan eftersom ja drog direkt till nordic efter skolan, tjejerna plockade med sig en vinst hem också, inte alls fel de eller. håller iallafall på göra mat nu, ris och chicken nuggets, mumma! skolan rullade på bra, iaf satt och skrattade igenom hela engelskan med ellen, fick några tal gjort på matten, läste bara på svenskan, och historian är ju inte allt för jobbig den heller så.
skönt med fredag imorgon alltså, så sugen på helg och lite skolledigt nu så det finns inte. hoppas min axel är bättre till på söndag också så kanske jag får spela lite..
mår hur bra som helst alltså. skolan rullar ju på bra, har världens bästa vänner, fotbollen går hyffsat iallafall.  känner att livet leker helt enkelt!
min gårdag var ju trevlig den också kan ja lova. vandrade iväg och vandrade sedan hem igen, trött som fan och jag slockande ganska hårt när ja kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0