long boring love song

mmhej.

sov hos jennifer inatt med henne och julle, hade kuligt vi. såg på the grudge igårkväll och imorse vaknade jag av att julia kom och flängde med sitt hår mitt ansikte och lät konstigt, hahah gulligt...
åt grönsaksdipp i mängder, gjorde egentligen inte så mycket. bara va liksom. julia somnade, sen kollade jag och jeffi på ett oth avsnitt innan vi släckte och somnade in vi med. dagarna innan det har jag varit sjuk. förskyld och lite magsjuka, haha blä. dock blev jag bra ganska snabbt igen, så det var ju skönt.

har suttit här i soffan sedan jag kom hem från jennifer. gör ingenting, spelar lite bubble spinner, gruvar mig inför träningen ikväll, funderar på när och vad vi ska äta, vill gå och sova men känns väldigt tråkigt, funderar hur fan vi ska få ut min one piece när den kommer, och när den kommer???? är  också glad över att vi skrev objektivet på mig, som jag också får hämta ut imorgon. nice. 
ja det var väl det. händer inte så mycket i mitt liv just nu alltså, måste verkligen börja på min historia som ska in när vi börjar igen, vilket är mindre än en vecka, skitless alltså, vill ha sommarlov, vill till grekland, villl gå ner så mycket i vikt innan dess att det känns omöjligt, vill vara king i skolan utan att behöva kämpa lite och det är också omöjligt, vill ha så mycket pengar att jag inte vet vad jag ska göra med dom, haha nä nu ska jag vara tyst.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0