inomhusligan

agnes den bästa åkerlund om fire:
- fan va snygg du är i håret männska!!!
svar: tack så väldans mycket agnes :) men är det färgen du menar så blevde sådär när jag redigerade den bara .. tack ändå :)


gokväll. ska precis gå och lägga mig. matchen slutade 1-1. släppte in ett skitmål enligt mig själv, är inte speciellt nöjd, men det kunde ha gått betydligt sämre så det får väl duga liksom. imorgonbitti väntas två timmar bild och det känns inte så farligt faktiskt, snarare kult. ska till sjukhuset imorgon också, blir riktigt less om det inte går bra så jag håller mina egna tummar plus alla andras i mina tankar också. blir dock första gången utan mamma på 10 år liksom, haha så vi får se hur pappa klarar sig ;)

nä nu ska jag sova. natti


Kommentarer
Postat av: agnes den bästa åkerlund

menade mest formen... men färgen var jävligt snygg den med även om den var redigerad!

2011-02-03 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0