Dag 22 – Något som gör dig upprörd

dag 21 kan jag inte skriva nu, får bli nån gång då jag grejjat bilder och så.


Dag 22 – Något som gör dig upprörd

det finns så mycket som gör mig upprörd. men
orättvisor, falskhet och lögner slår det mesta.

något som verkligen gör mig upprörd är orättvisa. oskyldiga människor råkar ut för så hemska saker, och det blir bevisat hela tiden. man tänker att ingenting dåligt kommer hända sig själv och alla i sin närhet, men det gör det. det händer olyckor, personer i sin närhet går bort .. världen är orättvis på alla sätt, och det upprör mig väldigt mycket.

överallt och ingenstans finns det falska människor. visst, alla är inte perfekt, jag är inte perfekt. men det finns alltid dom som är värre. jag förstår inte hur man kan ha mage till att stå och ljuga någon rakt upp i ansiktet om saker som är så viktigt, så betydelsefulla. jag fattar inte hur man kan låta andra få skit för de fel man själv har gjort, istället för att stå för det, hur jobbigt det än må vara. jag hatar falska människor, jag hatar de lögner dom skapar. det upprör mig.

Kommentarer
Postat av: anomuns

det finns nått som heter förlåt och det brukar man kunna göra i allt eller hur?....

2011-01-30 @ 13:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0