dag 24 - något som får dig att gråta


okej, jag är väldigt känslig. jag grinar åt det mesta alltså. haha

nämen helt ärligt så grinar jag åt det flesta tv-serier. jag grinar åt alla sorters filmer typ, barnfilmer, vanliga tvprogram, ja helt enkelt allt. förut grinade jag jämt när jag såg på film&tv och så, nu är det mer i perioder av någon anledning. jag kan grina för att jag är så arg ibland. jag kan bli så förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. men det var också mer förut.
jag kan grina ifall mamma skäller på mig.
jag kan grina några glädjetårar ifall det är något fint på teven typ.
jag kan börjar grina ifall jag sitter med någon som är ledsen, och jag kan grina ifall det händer något hemskt.

och som du säkert insett nu, så grinar jag åt en hel del. och jag insåg nu också att det var mer förr, var nog mer ledsen och förvirrad då trorja. nu så jävlar liksom, hatar att vara ledsen, haha.. det låter som att jag grinar hela tiden och åt allt, men så är det verkligen inte. det låter mycket värre än va det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0