cinema

tjatja. har egentligen inte tid så jag uppdaterar lite snabbt.
sydde som en tok igår och idag blev jag nästan nästan klar. bara knappar som saknar, och eventuellt nån ficka eller så. menmen, ska iallafall våga mig på att inviga den senare idag :s.. tror jag. haha.
somnade sent och vaknade tidigt imorse av ett sms, gjorde min morgon kan man säga. hihi blev så glad :) johan har varit på besök och det har fikats. tog mig en dusch imorse som satt väldigt fint och har för en stund sen fixat mig på riktigt för första gången på länge också, skönt de. huvudvärk har jag men det är bättre iallafall. ska snart käka lite sen åker ja och familjen till staden för lite bio. kan ju bli trevligt de, nä nu ska ja fixa mammas hår. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0