Såja

Hemkommen från träningen för nån timme sen. Vill inte gå och lägga mig trots att jag är svintrött. Men jag älskar att sitta här i mörkret om kvällarna och inte göra nånting viktigt alls. Har hittat listor som jag tänkte göra, endast för att fördriva tiden lite. Så here it comes!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jajemen! Jag har mått så jävla bra och levt livet. Jag har umgåtts med mina fina väldigt mycket. Jag gick ut ettan på gymnasiet. Jag, tillsammans med tjejerna, bokade och betalade en resa till Thailand helt själv. Jag har varit uppe sent många, många nätter och haft roligare än någonsin. Jag var på Kreta i maj. Jag har varit på krogen. Jag såg Lars Winnerbäck och Rihanna live. Också råkade jag träffa en person i hemlighet.

Har du några nyårslöften?

Jag ska börja äta ännu mer bättre, jag ska börja gå ut och springa. Men jag ska lova mig själv att ha ett ännu bättre år än detta också, om det nu går.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha nej.. Och mer än så kan jag inte säga. Nejnejnejnejnejnej.

Vilka länder besökte du?
Grekland. Åhh värme. Mmmmm

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Jag har inte ett enda datum i huvudet som jag minns speciellt faktiskt.

Vad var din största framgång 2011?

Jag började säga ifrån, och det är framgång för mig. Jag har också utvecklats väldigt mycket inom fotbollen om jag får säga så.

Största misstaget?

Vet inte om jag har gjort några stora misstag. Men det är väl klart man har gjort något som man ångrat sen, och som kanske inte var så smart. Men jag ser det inte som misstag.

Bästa köpet?
Det vet jag nog inte. Köpte min brors gamla iPhone och den har gjort mitt liv lite roligare, så jag säger väl den. Men självklart är den trasig just nu, det har gått för vilt till helt enkelt ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat matmatmatmat.......... God mat dock. Men ändå, mat..... Känns ju väldigt nödvändigt när det finns hemma.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja självklart. Mina fina som är omkring mig. Och allt vi gör såklart.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Några av Veronia Maggio såklart. Home. Dom flesta med Rihanna, min gud! Och Lasse W såklart. Huaa

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt klart gladare, hua. Aldrig mått så bra ju.

Vad önskar du att du gjort mer?

Ätit mindre, och tränat mer. Umgåtts med Lemons mycket mer än vad jag gjort. Fotograferat. Och pluggat.

Favoritprogram på TV?

One tree hill. Grey's. Desperate Housewives. Criminal minds. Ja, typ dom.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jennifer sjöng för mig på Max på 00:00. Sen umgicks jag med några nån timme till innan jag vandrade hem mitt i natten. Sen hade jag fotbollsmatch, som vi också vann. Sen stog hela laget i en ring runt om mig och sjöng :') Och till sist så blev jag firad av släkten. Mer än så minns jag inte.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Liite mer vågat kanske. Allt jag har haft på mig har inte varit i hundra storlekar för stort som det alltid är. Men också tråkig.

Den bästa nya personen du träffade?
Det måste vara Bea.


Kommentarer
Postat av: beaa

hihihi love yooou <3

2011-12-22 @ 01:12:08
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0