i heard of a girl

Jahaja, sitter återigen hos Bea, men denna gång för att plugga. Eller ja, hon bakar och ska sy, och jag måste plugga. En annan skjuter ju upp allt skolarbete och får sitta såhär, ja, måste bli mer som Bea alltså.....
Skolan gick bra. Dock är min arm cp och jag har skitont, ska prata med moder jord ikväll om ett eventuellt vårdcentralbesök kanskee, ja vi får se. Hoppas än så länge på att det ska gå över iallafall. Men sen då? Min svenskaredovisning gick bra och jag kollade upp massor av gånger!! Wohoo, haha.. Nämen det gick bättre än vad jag trodde ju, så det är jag nöjd med.
Men nu måste jag sätta igång med psykologin om jag ska komma nånstans här i livet! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0