angel

hejsan. blev för en stund sen färdigfixad då jag snart ska åka vidare på middag hos S. kommer nog bli trevligt de. sov som sagt hos elllen inatt och jag hade en väldigt kul kväll. kom till ellen strax efter åtta, och då hade dom inte fått igång grillen än. haha superkockarna alltså. jag hoppade iallafall in i duschen och när jag var klar var maten i princip klar. käkade, hade kul, gjorde några dancemoves, pratade, var trötta, låg i soffan tills vi gick till källmans lada och skulle sova. jullen kom tillbaka, låg och pratade ett tag. sen somnade vi in allihopa. imorse gick vi in och åt gofrukost, sen satt vi oss ute i solen och försökta skapa någon sorts bränna. jag är dock fortfarande kritvit. ringde pappa, fick lite halvt panik och behövde komma hem. moder jord kom och hämtade mig och julia, släppte av henne, kom hem, duschade, och nu sitter ja här. blir hämtad halv fyra och hur länge jag blir där vet jag inte. vet bara att jag ska till julia sen med ellen och sedan drar vi nog vidare på lite party kanske. vi märker välll.
aja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0