tråkigt inlägg + bildbomb

sitter här i mörkret med mig själv och äter glass. kunde ha haft roligare faktiskt. dagen har rullat på bra och jag har inte haft några jobbiga lektioner. 
jag som tyckte det skulle bli så skönt att kliva upp en timme senare imorse, haha sex vaknade jag och var klarvaken. låg och suckade för mig själv ett tag men sen somnade jag om på nått vis. när klockan sen blev sju drog jag mig några minuter innan orken tog med mig upp ur sängen. drog på mig kläder, borsta tänderna, och satt upp håret, sen for jag och hämtade elin hos simon.
kvart över var vi på ncc, vi och alla sjuor. så vi ringde resten av vårat lag, sen har vi spelat fotboll hela dagen. vi med våra ynka fem spelare drog hem en oavgjord match och resten förlorade vi. kan ju inte tycka att vi var av det seriösaste laget men det var kul ändå.
nör jag och elin dömt sista matchen åkte vi upp till skolan och åt en snabbis, sen for vi till badhuset för livräddning. jag som har mens kunde inte vara med, så vi fick göra det vi kunde.
sen skjutsade jag hem elin, stannade på en lite fika innan jag drog mig hemåt också.

sen dess har jag sett en och en fjärdedelsfilm.
film #1 = bandslam. ena stunden låg jag och skrattade som en tok, i andra låg jag och grinade. haha...
film #2 = fish tank. har endast sett en liten stund så min enda uppfattning är att den där tjejen måste ha jävligt stora problem. fyfan hade jag varit sådär mot min mamma och mina kompisar hade ni inte sett mig nå mer kan ja lova. haha.. tänkte iallafall se klart den sen när jag går och lägger mig. funderar på o se It's a boy girl thing innan jag går härifrån också. blir en lång kväll, men jag har ju inget annat för mig så..

drog mig upp på träningen förut en stund också, men drog innan den tog slut, va ju lite småkyligt. och jag som inte verkar bli frisk från där här jävla förskylningen kanske borde stanna inne till jag iallafall känner lukt&smak igen. haha less

imorgon ska jag vara med julia, var ju ett tag sen. så det ska bli riktigt skoj, tror vi ska äta lite cosmos också. mumma..
jag och S skuille höras också så kanske vi skulle dra ut med lite folk. men det får vi se hur det blir, ska prata ihop mig med julle först =)

aja, för att inte göra detta inlägg så jävla tråkigt. kan jag lägga in lite bilder från lite allt möjligt.













HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA KAN VARA DET SNYGGASTE
JAG SETT GENOM ALLA TIDER!! AHHAHAHAHHA KAN INTE SLUTA LE.
love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0