when I grow up

tjosan.

hela dagen är i princip planerad. ska först göra mig nån mat, sen måste jag in i duschen. sen ska jag fixa mig, och sedan ta mig till ellen. sen tar vi bussen in till agnes med lite annat folk.
det hela är en lång process, även om det inte låter som det. haha ..

var iallafall på hockeyn igår, riktigt jävla kul vare. ett poäng i ryggsäcken, och mattias fick sitt pris. dom förlorade inte iallafall, och jag kan ju tycka att det är bättre än inget =) så det var ju bra.
vandrade hem med julia, elin skulle egentligen också men det blev inte så.
hade skitsvårt att somna igår, slog till och med på teven igen efter att ha slagit av den en gång. sen när jag slog av den igen, då låg jag bara och stirrade i väggen. men tillslut måste jag ju ha somnat eftersom jag vaknade nu på morgonen, haha smart

fredag idag, = lite kvar tills skolan börjar igen. men det är ju bara tre veckor så det känns bra ändå. plus att jag åker till fjällen sista veckan, så när jag kommer hem då äre lov. så det känns ju inget annat än skönt.

men nu måste jag rulla vidare, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0