wrong

hejsan

har haft en bra helg.
började fredagen med cup i Hudik. vann den med 4-2. några sov kvar men jag som skulle på bröllop på lördagen åkte hem. så jag missade 4 matcher på lördagen, men jag hade riktigt kul. helena&brors bröllop, blev lite tårögd där några gånger, hahaha känslig -.- åkte hem med linnea, lite tidigare för att jag inte orkade mer. skulle även upp tidigt idag.
skuille bli hämtad 10 över 7 imorse, jag hade ställt klockan på halv 7 så jag skulla ha tid att ta nått att fika. helene ringde strax efter 10över och frågade om jag sov, haha jag säger ja fast att jag inte var det. sen frågar hon om jag kommer, jaa säger jag, lägger på och i all världens fart tar mig ner för sängen, ta den packade väskan och springer ner för trapphuset. hahahahahhahahahha fulast. minns inte ens att jag stängde av alarmet imorse..
sov i bilen dit, och sen var det helt plötsligt dags för match. haha var inte den piggaste kan jag lova.
vann den matchen på straffar.
så då fick vi spela om tredje fjärde pris, även den slutade i straffar. vann även den. så resultatet av hudik cup, trea.

ska äta pizza senare, plus att någon i denna lägenhet har köpt b&j till mig, älskade pappa!!!!!!!!!

nej nu ska jag skaffa mig ett liv och hitta på nånting annat hade jag tänkt..
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0