room raiders

gokväll, kom hem för en liten stund sen. gjorde mig lite mat, mos&köttbullar. det blev riktigt lyckat om ni frågar mig. springer runt här och svänger med håret som en tok, haha.. satt dit det idag istället, fick bli så. riktigt nöjd, men jag tror att det blir bättre ikväll när jag klippt och färgat det. förhoppningsvis iallafall.
gullan va snäll och följde med mig, men tyvärr glömde jag hoppa av vid henne och ta hem moppen. så nu är det kvällens problem, hur fan jag ska få hem den. häähäh............................ men det löses väl.
måste plugga litegranna, har en massa svenska kvar. inte bra alls, ville ju läsa två böcker, men det har inte hunnits med så synd sara.
får väl vara vaken inatt då, om det ska bli mer än G så att säga.
fick MVG på gympan!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt sjukt, väldigt väldigt glad kan ja lova.

nej nu ska jag sätta igång med svenskan, och klura på en idé om hur jag ska få hem moppen.
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0