Pappa

älskar min pappa extra mkt idag!!!
när jag kom hem från träningen hade han varit och köpt kameran, så nu jävlar ska det bli kort kan ja lova. hna hade också köpt en b&j, haha bara för att han inte är hemma på min födelsedag. gull

jag är en natt ifrån att sluta nian, sluta grundskolan, skiljas från klassen, en natt ifrån sommarlov. tror det kommer bli riktigt jävla kul faktiskt, eller jag hoppas på det iallafall. vi tjejer ska iaf samlas hos agnes imorgon och fixa oss lite. sen bär det av till middagen, nervös inför betygena också, men det blir säkert bra..
nejmen det ska bli jävligt kul iaf, ser fram emot ett. PEPPAR!!

nej nu ska jag göra ett andra försök till att få igång american pie filmen, och ta fram glassen. jag kommer inte skriva nånting alls imorgon är jag nästan säker på. fullproppad dag. så hare och hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0