d5000

la mig rätt tidigt igår för att se på film, var skittrött.
dock kunde jag inte somna, låg och tänkte på allt mejllan himmel och jord. då kliver jag faktiskt ur sängen och slår på datorn igen, skriver ett inlägg och går och lägger mig igen. idag kan jag tycka att fan va onödigt. men jag antar att jag kände mig tvungen igår.
hade sätällt klockan på halv nio imorgon, vi skulle börja tio. men jag fortsatte sov en stund. klev sen upp, blev klar på tjugo minuter kanske, och då segade jag på ovanligt mycket kan jag lova. så jag satt och väntade ett bra tag innan jag kunde åka vidare. hämtade upp elin, och rullade vidare till älvvallen.
började med en frågeslinga om filmer typ. sen började jag och några till spela warszawa medan några andra spelade kubb. vi bytte lite fram och tillbaka tills vi började spela brännboll. började med tjejerna mot killarna, och vilka tror ni vann?????????? haha jo tjejerna, med ett enda poäng. kan lova att killarna kände sig jävligt less inombords men applåderade bort det lite lätt. haha..
spelade sen grupp 1 mot grupp 2. min grupp förlorade då menmen, det var kul ändå.
alldeless efter det kom pizzorna så då gick vi och åt, hela klassen satt där på gräsmattan och åt.
roger och monkan hade rättat frågeslingan, och jag och elin kom tvåa. HOHO vi fick godis. julia, agnes, edvin och larra va säker på att dom skulle vinna. men dom kom väl på en sista plats tror jag det var. hahha de va lite roligt att se deras ansikten när deras namn aldrig ropades upp...............
några åkte hem efter det, några var kvar. sen drog alla, jag for till mamma på en gång och hämtade fotbollskläder och kläderna jag ska ha imorgon.
sen for jag hit till pappa. vi började förresten prata om kameran, och då fick jag ur honom att han hade avbeställt den hade hade beställt för att den skulle komma senare än tänkt. också skulle han åka in ikväll och köpa en istället!! har längtat efter den i åratal nu, äntligen säger jag bara.
så förhoppningsvis finns den så han kan köpa den, så jag kan ha den imorgon...
happy kan ja lova

ska rulla vidare nu, ska träna för första gången ikväll också på typ två-tre veckor. redo? neeeeeejjjjjjjj, ska förklara vad jag tycker om min målvaktsroll på hudikcupen också. men mer om det nån annan dag. inlägget blev lite rörigt men jag orkar inte ölägga ner hjjärta och själ för att det ska bli perfekt.

så jag ska gå nu, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0