be mine

2 DAGAR KVAR! hur skönt som helst!
tackade nej till två veckor till idag. det skulle ha varit värt pengarna, men inte min finfina tid jag har kvar här i sörberge. så jag tackade nej, men jag är glad för de :)

känns som att det är första dagen på länge jag inte är med någon, så jag ha passat på att färgat både mitt hår, och hårfärlängningen. råkade spilla ut halva färgburken så det var bara å kasta, men jag hade köpt tre paket så det gick bra ändå. hoppas på mitt eget liv att det blir samma färg den här gången, annars har jag färgat det här jävla håret tre ggr utan lyckat resultat. irriterande :@
men jag håller tummarna!

var hemma hos herr N igår, hade riktigt trevligt. såg delar av några filmer, han fick virus på datorn, försökte fixa det, pratade, skrattade. ja, vi hade bra kul iaf.
rullade hem till elva, åt en macka, la mig, och somnade.
vaknade fem minuter av mig själv innan alarmet ringde imorse, undrade vafan klockan var, vart min telefon var (som jag låg på), och om jag redan hade sovit hela natten.. haha (Y) var skitpigg först, men sen slog det till. höll på att somna i bilen på väg till jobbet. och väl inne på jobbet så gjorde jag det. 20 härliga minuter :):)  dagen har gått snabbt och sakta i perioder, och nu är det inte mkt kvar. går inte att beskriva denna sköna känsla. haha lycklig tjej..

mamma och jens skulle vara borta två timmar, och nu måste det ha gått mer än två timmar.. mamma ska sätta i mitt hår, och ju senare hon kommer hem ju tröttare jag kommer vara imorgonbitti. så jag hoppas dom är på G. men det löser sig.

jag och johan ska handla bröllopspresent ihop också, har kommit på värsta ideén. så planen är att jag ska åka in på fredag och handla lite då när lönen kommit. frågan är med vem?????? vi märker väl,
men nu ska jag gå, posshei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0