I Am A Three

gokväll

igår spenderades kvällen på bio, med väldigt roligt sällskap.
julia, frida, simon, martin och edvin. hade riktigt jävla trevligt.
andreas skulle också se med oss men han och hans kompisar valde en annan film, så vi skiljdes åt på bion. men det gjorde inte mig nått, lyckad kväll enligt mig.
filmen var också bra, småskrattade mig igenom hela kvällen.
vi tog bussen hem, släppte av folk en efter en. tills det bara va jag och julia kvar.
när vi klivit av bussen gick vi till mig, la oss och kollade på två avsnitt av oth. sen låg vi och pratade rätt länge också. julia måste tro att jag är en poet / konstnär efter igåårkväll. hahahahhahahaha jag verkar ha mycket i bagaget som ingen vet om. eller som ingen har sett. hehhhhhhhhhhhehehehehe, love was in the air. hähä

slutade med att vi släckte lampan, pratade några minuter. tills vi somnade in.
nio imorse gick mig alarm. efter jag och mamma skulle på birren tio.
så jag klev upp, lät jullen ligga kvar. och när jag kom hem, låg hon fortfarande och sov. hahaha klockan var då kvart över ett.
fast jag kan säga att jag själv var jävligt trött när jag hörde larmet........ hua

köpte iallafall en tröja, den jag har suktat efter här på nätet ett tag.
vet inte om den satt så värst bra, men jag kunde inte låta bli att köpa den.


hittade några böcker också. slog till på köp 4 betala för 3.
så fyra böcker jag jag allt hem med, dock en till mamma.
snäll dotter jag är.

   

hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0