syskonkärlek?

jag har försökt så mycket, jag har
kämpat länge nu. det gör ont när
det bara kommer från ett håll, det känns
när man är ensam om viljan. så
många gånger som jag har velat
gett upp. men tanken att förlora dig är tung,
det är smärta.
du betydde världen för mig, du betydde allt.
men solen skiner fortfarande. och jag klarar
mig även när det regnar, även om dagen är grå.

tro mig när jag säger att jag älskade dig
av hela mitt hjärta. för det gjorde jag ..
men nu har jag nått den biten på vägen som jag
alltid har varit så rädd för. jag förlorar dig
mer och mer för varje dag, du slutar höra av dig
och jag ligger här igen och grinar.
jag vägrar lite mycket nu som sist, att bara stå
här och se på.. igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0