under ytan

gokväll. är hemma för ovanlighetensskull skulle man ju kunna säga.
har spenderat dom två senaste nätterna hos jennnifer, vi har inte haft kul men trevligt är det ju alltid ändå. har sett på film, suttit vid datorn, ätit, legat i sängen, ätit lite till. ända gången vi gick ifrån sängen var när vi skulle äta eller gå på toa. kuliga dagar va? haha.
hade planerat att gå på birren igår, men tröttheten tog över så det sket sig. sen bestämde vi att vi skulle dit idag istället, men vi vaknade så sent plus att jag skulle till mormor på middag, så ännu har det inte blivit nå birsta, men det kommer väl.

har inte skrivit mycket alls senaste dagarna, men jag har haft det king iaf,
fick finfina julklappar som jag också tänkte ta och skriva upp, bilder skiter ja i, orka.

fick iaf, kameraväska
stjärnfilter
reflexskärmar
mobil
minnesskort
parfym
pengar, presentkort
ljuslyktor
en utlandsresa
kläder
duschgrejor
och en one piece som kommer vilken dag som helst :)
tror att det var allt. är iaf nöjd som fisken ja, så de e ju bra.

nä nu tänkte jag skriva nnästa grej i listan. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0