catch me

klockan är snart fyra, och jag har inte ens gett en uppfräschning av mig själv ett försök. alicia åkte innan två nångång för lite massage, och jag blev dagens kock och fick steka på några hamburgare till den del av familjen som är hemma. mumma

spelade maraton på buzz med alicia igårkväll, och jag stog för ettaplatsen när spelet var över. imorse spelade vi igen, och även denna gång tog jag förstapris. jag är helt enkelt omöjlig att slå, jag föddes till att spela buzz. inget annat.
nejmen nu är jag faktiskt riktigt less på det där jävla spelet, och om inte alicia drar till med några puppyeyes och får mig att spela så lär det nog ta ett tag innan jag sätter mina händer på den där dosan igen.mmmmm

när mamma kommer hem ska jag faktiskt försöka med mina puppyeyes och få med henne på ica maxi. känner att jag har en hel del att införskaffa. haha glass till exempel. känner ett extremt sug här...

nej nu ska jag ge mig själv och hur jag ser ut idag ett försök, hehhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0