här bjuds det

DITT LIV

Vad heter du? - sara
I mellannamn då? stina
Vart bor du? - sörberge
Trivs du där? - har inte så mycket o jämföra med satt
Brukar du läsa horoskop? - ser jag ett brukar ja läsa ja
Har du körkort? - moppekort, (Y) hähä
Äger du några converseskor? - yes
Favoritdjur? - Inget
Vad spenderar du dina pengar på? - för det mesta kläder
Senaste konserten? - har inte vare på nån
Festar du? - ne
Sprit, cider, vin eller öl? -
Brukar du bli för full? - ne
Antal kuddar i sängen? - ja dom blir färre av nån anledning ?
Kan du baka bullar? - ge mig ett recept så ska du få se att jag också kan
Bläck eller blyerts? - brukar bli blyerts.
Mc donald's eller burger king?- donkeN
Är du allergisk mot något? - ja nått ärdet, men har inte riktigt kommit fram till vad än
Äger du ett busskort? - nix
Vad åt du till frukost? -  ingenting
Hur ser du ut idag? - min största fiende strumpbyxor, haha .. linne, stor stickad kofta och halsduk 
Nästa mål i ditt liv? - jag har flera mål
Vad såg du senast på tv? - förlossningskliniken ?...
Hur svarar du i mobilen? - hallå, heej, sara
Vem ringde du senast? - elin imorse
Vad sa den du ringde? - okej typ.
Antal timmar sömn inatt? - inte speciellt många
Sov du ensam? - yä
Vad innehåller din favoritnattmacka? - rostbiff, sallad, gurka och vitlöksdressing, SUBWAY BABY

SENASTE PERSON SOM

 

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: dom på skolan idag, hahah DUMJULIA
Fick dig att gråta: ja julia :@
Du gick på bio med: mami och m
Du gick på stan med: elin o jeffe
Skällde på dig: pappa llitegrann
Skickade ett e-mail till dig: de va jag sj

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - oja
Bråkat med ditt husdjur? - japp.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - bara nått galet

SAKER

Tar du droger? - ne
Dricker du? - nej
Vad är du mest rädd för? - äckelkryp typ, ibland höjder
Vart vill du gifta dig? - jag vet inte, det märker vi
Vad hatar du verkligen? - mkt
Har du varit kär? - japp
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - brorpå, hurdå omkring
Är du ett hälsofreak? - haha gudnej. men jag har blivit bättre, PLUS

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - kan man väl säga
Är du ensam nu? - ja i detta rum iaf
Några piercings/tatueringar? - öron och naveln
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - dom flesta
Vill du gifta dig? - a
Vill du ha barn? - jaja

FAVORIT

Rum i huset? - mitt
Typ av musik? - larswinnerbäck, melissa horn och så vidare
Månad? - juni

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - haha ja
Köpt någonting? - hmmmmmmmja kanske,
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"? - ja det tror ja, jag vet inte
Velat säga till några att du älskar dem? - kanske de, javene, ne
Träffat nån ny person? - inte direkt
Saknat någon? - varje dag
Kramat någon? - japp yman igår ;););); , sen nån på skolan idag kanske. who knows... hähä
Kysst någon? -  nejnej

SENASTE

Låt du hörde: - lars winnerbäck - brustna hjärtans höst
Film du såg: - the reader tror ja de va
Drink du köpte: - en festis (Y):)
Mat du åt: - nuggets på skolan <3
Gången du åt en 7-Eleven korv: - i stockholm för några år sen, den enda faktiskt
Människa du slog: - julia trorja, jag blev så arg. heheheeee
Stora bussresesan: - hmmm idonnooo
Långa telefonsamtal: - minns ja inte heller
Dusch: - igårkväll
Irritation: - skitsamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0