tisdag

häjsan, goddag, lalal ...

längesen jag var så trött som imorse, hua.
låg så mysigt i storsängen under täcket, i värmen. försökte två tre gånger att kliva upp, men det var så jävla kallt. så jag myste ett tag till, tillslut nästan sprang jag ner på toan för där vet jag, att det är varmt. haha ... slog på mitt element innan jag gick ner också, så när jag kom upp igen vare skönt härinne. smart planerat av mig, iknow.
mitt hår lydde inte mina händer och allt blev bara fel, så jag har gått runt med mössa hela dagen.
blev även ramonestshirten och en vit långärmad under, gråa jeanstights till.

dagen har rullat på som vanligt, haft rätt roligt faktiskt, vettefan hur det kunde komma sig.
menmen
efter skolan drog ja o ellen till henne en snabbis, sen tog vi oss vidare till timrå där ohn klippte sig. sen beställde vi tid till öronhåltagning. hahah, så vi tog varsit hål i örat också, hehehehhe............
nu vill jag bara göra industri och ett vanligt hål till trorja, sen e ja done i öronen i thinkkkkk.
mänmen, skitsamma nu.
imorgon e det onsdag, minns ja inte fel så är det en jävligt skön dag.
plus så ska jag bowla och käka med laget, så det ser jag fram emot.
förhoppningsvis blir det kul.
hinner jag kanske jag slingar håret och de innan, vi får se.
nu ska det sovas,
natti




A JUSTE, jag fick vg på matten.
ihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0