seriösaste inlägget ever!

goddagensssssssss..........

tog ett tag att komma upp imorse, men tillslut så..
lånade ymans halsduk som hon glömt här, drog på mig skinnjackan och började min vandring. redan innan jag hunnit ut genom dörren insåg jag att jag kommer frysa ihjäl.
att frysa ihjäl var kanske lite för strongt sagt.... men nära inpå ungefär......kändes det som....
hehehemen jag överlevde iaf.

skolan var väl sådär, hade so, matte, fysik, luciamöte, och gympa.
på fysiken fick vi glassen som vi vann, den satt fint.
på luciamötet fick vi sjunga, och på gympan vare basis.
basis är fortfarande SKITTRÅKIGT, men jag tar mig igenom det.
sen gick jag hem, med mattias och ellen.
haha jag och elllen frågade oss själva varför vi inte har killar med bil också. eller a ellen har ju sin epakille, men en BIL. det är skillnad, stor skillnad.
men vi är som sagt billösa så vi vandrar, i det kalla.

har redan klippt håret, inte sån stor skillnad men det är toppat.
nu ska ja gå och slinga det.

BYE

Kommentarer
Postat av: ellen

haha ja varför sara? en BILkille skulle inte vara fel såhär års... ;)

2009-11-09 @ 19:25:32
URL: http://eelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0