lördagnatt = söndag

det ända roliga med min dag var sundsvallsmatchen, fast min ben&jerrys va rätt ok den också =)

var faktiskt på erikshjäkpen innan hockeyn, hahah .. kändes lite skumt att gå där, men jag fick med mig två väskor hem iallafall. 47 kr! haha great.
kanske ska börja storhandla där, då skulle jag nog klara mig rätt bra på mina pengar jag har varje månad (Y)...
just nu är Lwords igång på teven, dom är lesbisk men det är rätt bra ändå. jag är ju lite av en alltittare om man säger så, hahaha DUMT det lät nu när jag tänker efter. iaf så
gillar jag inte svartvita urgamla filmer, NONONOONONOOO..
immorgon, elller idag kanske man ska säga. väntas pluggning, ser jag verkligen fram emot. jag säger aldrig not, men nu säger jag not. haha..

ska snart gå o lägga mig, det var väl det ända jag hade att dela med mig.
förstår inte varför min blogg inte är sveriges mest lästa, hur roliga inlägg har inte jag ? :O:O:

HAHAH HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0