fredag

fick min b&j glass iaf, kvällens höjdpunkt kanske.
ska tare lugnt idag, haha låter som att jag är i full fart alla andra kvällar och helger, snarare som ikväll. jag är rätt tråkig av mig, haha MENMEN.
funderade ett tag på att åka till elin och umgås med henne maja och micaela. men har varken skjuts dit eller hem, o den dagen jag vandrar till vävland? inte ikväll iaf.
så det blir en hemmakväll, lär ligga i sängen hela kvällen och se tv. idol tänkte jag ta mig en titt på, hörde det skulle vara duo ikväll också. inte så insatt.

imorgon äre hockey, ska gå med alicia. eller a det var det vi bestämde iallafall. ska slänga iväg ett sms till na imorgon, men om det går som vi planerade så ser vi den. väntar mig en vinst också, dom brukar ju som sagt vinna när jag är där av nån anledning. vem vet jag kanske medför mig tur, hade ju inte vare fel isåfall, skulle behöva den själv faktiskt.
aja.
och på söndag har vi träningsmatch, ser fortfarande inte fram emot den. men jag får väl bita ihop, alla dagar kan inte vara bra dagar.
lämnar nog datorn för ett tag nu.
lateR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0