7 dagar1!!!!!!!!!!!!!!!

ne nu vill jag åka till thailand.
jag vill ha värme, jag vill bort från den här hålan.
trots att det bara är 16 dagar känns det så jävla skönt,
herregud va jag längtar. helt sjukt

längtar till flygresan också, hahahahhahahahahah förvånar mig själv när jag skriver det faktiskt. men jag vill verkligen läsa ut dom andra twilightböckerna nu, har bara gått och väntat på att få åka så jag kan börja läsa.
låter som fetaste twilightnörden som har robert pattionson på tio affischer uppsatt på rummet. jag kan erkännna att jag tycker han är väldigt snygg, men jag skriker inte om jag ser en bild på honom direkt. det ända jag tänker är väl varför det inte finns sånna snyggingar i sörberge, HAHA... (eller a, som vill ha mig iaf kanske man ska säga) för ärligt så har vi ju några skönheter ;p
men iaf så är jag inte så insatt som det kanske lät där uppe.
men självklart är jag en av många som gillar filmerna, och jag läste första boken, nu kan jag ju inte skita i att läsa dom andra. haha ...
så nu vill jag sätta mig på flyget, och ta fram nästa bok. ska bli gudomligt, jag får ju timmarna att rinna iväg en del också =)

6 poliser var här nyss, inte hos oss men i våran trappuppgång.
haha tänker inte direkt skriva ut porten och hänga ut dom för mina få läsare.
men jag kan ju tycka att det var på tiden iaf, så ja .
nu går jag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0