torsdag 1415

jag nyser stup i kvarten, om och om igen. det gör ont i bröstkorgen, och jag vill snyta mig.
kul för er att höra om mina fina förskylning, men den stör mig. det kliar också i halsen, (Y)

diagnos okänd, ett nytt tvprogram. ja vill vara med, ha. men jag är faktiskt helt allvarlig,
det där med min mage är rätt stört. snart nio år, v...erk..lig..en kul.
NOT, hahahah tönt
- nejmen serious talk here. ja o mamma satt o pratade om dedär igår, inget långt samtal, men några ord och så.. jag vill va med, men aldrig att jag skulle vara det. skulle bara få göra en massa prover jag inte vill göra, så då skulle det få va. ha, det låter som på mig att jag ska va med nu. du de va inget

har dragit ner elva varor, till fyra. men min ekonomi har feber förtillfället, så det blir nog inget av ..
men jag vill s....å gärn..a *
men vi märker väl, snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0