måndag 1348

idag är jag hemma, idag har jag ont i magen - idag har jag väldigt ont i magen ..
låg och drog mig i sängen rätt länge efter pappa väckt mig, sen kom
jag fram till att nej, idag är jag hemma. orkar verkligen inte skolan idag, har ju dödsligt ont i magen, och det skulle bara bli jobbigt om ja ska gå runt så på skolan. ja vet ju hur ja blir, så lika bra jag är hemma .. tog mig en tradolan och somnade sen, har vaknat och somnat sådär om och om igen till halv tolv. då slog ja på teven igen, sen somna ja nog.

pappa hr åkt på jobbet, jag klev upp. tog mig en macka hit,  sakta men säkert åt den upps. är inte ett dugg hungrig, men ja lovade far min att äta nånting iallafall .. och ikväll äre träning, ska ikke träna, men dit ska ja. är ju fotografering, sen kollar jag på träningen. har även fortfarande sjuklig träningsvärk i magen, lite i vaden. men den klarar sig.

igårkväll såg ja på 'the brave one'
jävligt bra film dedär, jodie foster ..

men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0