1952

ingen hör av sig, elikamed jag har inga vänner.
jennifer är i åre, elin har feber den mesen, och julle är med några andra.
tyckte vi sa imorse att vi skulle vara med varandra, men jag tror något lockade henne att vara med dom istället.
så ja, här ska jag sitta hela livet känns det som. nejmen kvällen iallafall.. det är dödstråkigt ni som undrar

jag kan ju berätta hur det är,
man får huvudvärk kom jag på nu när ja tänkte efter, sen så gör mitt knä ont också. man sitter och lyssnar på musik på youtube från favoriter. för det mesta är det deppmusik, men jag står ut. det är ju de ja gillar satt, lugna, bra text och allt dedär skitet. helst vill man bara dra i ett rep eller nånting så kommer alla vänner farande. haha
jag som ville ha ett roligt lov, det verkade bra igår, men idag kan jag sitta och sjunga, lonely, i'm so lonely.trallala
för den passar in bättre än bäst i detta läge.
förr kunde folk ba, du får komma till mig typ. så tog man sig en prommis liksom. så va den kvällen räddad.
förr va förr, nu är nu.
gavin degraw - dreams................  i do like it
jag kan den utantill, och alla andra låtar på favoriter också.
aja

måste köpa mig hårfärg, kanske det blir rödare denna gång. min utväxt blir hemskare och hemskare ju mer dagarna går.
det suger, fast då växer väl håret antar ja. även om det inte syns ett dugg, men utväxt har ja.
degrawlåten tog slut, jag tröck på den igen. inte konstigt jag kan alla när ja håller på så. ha
menmen, telen jag lånade av elin dampar också. fan samsungen var ju bättre. och den ligger nog hos elin, likaså som min hårspray och trippeltång. men dom kommer väl tillbaka nån gång, ja nån gång ..
jag är mätt, jag går och småäter hela tiden. eftersom att jag som sagt, fortfarande har tråkigt. den här kvälle
kan ju ta sig nånstans, hoppas på ett mirakel, att någon plötsligt säger - du får komma hit om du vill. ha,
mina önskningar slår aldrig in, så varför skulle denna gö de. ja det är frågan tråkmåns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0