lördag 0005, eller söndag kanske

jaja, jag vill också ha klänningar. även fast jag aldrig, verkligen aldrig använder det.


haha aja, jag tycker dom är snygga iaf.

idag äre ju den tjugonde, alltså pengar, men de är helg, så det kanske kommer på måndag, eller så har dom redan kommit. det vet ja inte, men ja ska bara in till rusta och handla lite sen sparar jag nog resten till kryssningen, sen hinner jag ju få pengar innan ännu nästa kryssning :) så de e bra, sen ska ja ju jobba in femhundra till hos grannen. jag ligger nog rätt bra till. fast, vem vet hur lite jag kommer gå nu när moppen är så pass nära, hahahhahha. nedå,

dom här hade gärna fått hängt i min garderob..


och lite skooooor i love. h3<333<3<33
- när ska hon inse att jag behöver en skohylle, en stor skohyla. mamma alltså :)


lite armband skadar mig inte :>


man borde få med kroppen när man beställer bikini. eller hur  ;)
men så tänker ja alltid när jag köper bikini , va äre för idé när man ändå ser ut osm skit i den gemfört med andra, verkligen hemsk ut. haha , bikinisar sitter inte bra på mig, jag föddes inte för att visas min kropp inför andra. kan bli svårt, och ja, som vanligt så äre hårt att leva. ")

man kan ju alltid drömma, och det är jag även grym på. passar mig bra det

drömmmer gör jag även om en kamera, tyvärr kan jag absolut ingenting om det, men jag kan ju tänka mig litegranna. jag tror fan ja ska spara så mkt pengar jag bara kan, så kanske jag är där tillslut, keep dreaming

AJA, ska se lite tv sen går ja nog och lägger mig, ska ju som sagt upp sju imorgonbitti och springa. för om jag ska lyckas med kroppen ovan, måste jag nog börja om jag ska hinna till 2020.
så ja, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0