fun

alltså allvarligt, du inser nog inte hur mycket jag skrattade igår.
vi hade så jävla roligt, träffade en massa roligt folk, och johnnnnnnnnn. hahah , honom saknar vi

läs inte, det är inte så intressant. De är väl en varning

började gårdagen
med att kliva upp, fixa lite och sådär. sen åkte vi och hämtade upp mormor, sen vidare till alnön för att hämta dvdn och allt det dära. började se film på en gång, såg först ja nu va den hette. en komedi iallafall, för vanlighetens skull grrrrinade jag hur mycket som helst, haha tårarna bara rann. tillslut gav dom mig en servett. och julia missade hela showen för hon hade somnade långt innan det.
vi stannade vid en mack för att fika, jag väckte julia för de var fikadags. min smarta eva elikamed mormor hade hett nån gegga på mina och julias mackor så vi gick in på macken och köpte oss lite annat gott. åt det, och mamma drog på en lite replik innan dom skulle gå på toa, ''vänta tills vi kommer tillbaka då!''. vart fan tror hon vi ska ta vägen, köra iväg eller ? :S:S .. haha de va lite kul då iallafall.. och nu inser jag att det inte alls är lika kul här i bloggen som de var då, men så äre ju. så kommer det bli fler gånger i detta inlägg i guesssss.
MEN IaLLafaLL.
när dom kom tillbaka körde vi vidare. slog på john tucker must die. längesen vi såg den och ja, den e ju rätt bra.
när den var slut vare inte långt kvar tills vi var framme, fast det tog ju lite tid att hitta rätt till hamnen och parkeringen och allt dedär. men ingen fara ingen fara, båten skulle inte gå föränn halv åtta typ. vettefan vilken tid vi kom till incheckningen o det där men vi gick mot tunnlarna dä'r man går för att komma in i båten. då kommer det en massa turkiska peppar i röda tröjor, skitmånga liksom. så vi går efter och väntar på att dom ska släppa in oss. sen öppnar dom dörrarna liksom, också vinkar dom in oss och alla rödisar. HAHAH DÅ INSER VI ATT ALLA TURKAR I RÖDA TRÖJOR ÄR STÄDARE. hahah vi doooooooooooooog, men vafan först på båten typ, så vi fick vänta i nått litet hörn medans hytten blev städad. men nä'r dom väl var klar tog vi god tid på oss, fyra kvinnor skuille fixa sig för kvällen liksom, ja det är ju som det är. vi märkte inte ens när alla annat folk kom ombord, och att båten åkte iväg. haha .. iaf
när vi var klar gick vi på taxfreen, köpte lite småsaker och sådär. sen va vi i hytten ett tag. för att smaka på det vi köpt så att säga, hähäähähÄÄÄ... efter lite forskningar på båten hamnade vi i några fåtöljer vid dansgrejjset. det var nått båtband som spelade som vanligt på kryssningar. men dom va lite bättre än vanligt, brukar ofta vara gamla gubbar som spelar dålig musik, nu vare fan en ung tjej som sjöng som en gudinna eller liknande och bra låtar. mamma ville dansa och fick med mig och julia ner på dansgolvet, hade inte gått dit om det inte vare folk i våran ålder där redan, och det var inte pardans tjej och kille, det var som vanligt bara liksom. haha jag och julia fastnade där och mamma gick och satt sig med mormor då och då. då kommmer john, HAHAHAHHA DU ÄR SÅ SÖT. han älskade schlager men va inte bög för det, och blabla. dansade gjorde han och ja hua, haha.. hans kompis däremot vare inge fel på, hottieee......
sen kom värsta tatuerade killen o bjöd upp, jamen vafan kan väl bugga lite dåå. hhaa ja skrattade som ett as och sa att jag inte kunda dansa, det verkade inte inte bry sig så mycket om och snurrade och grejjade. john verkade tycka om julia men ne, hon tackade nej till hans korsande händer. när låten var slut tackade tatueringskillen för sig och gick vidare. han dansade också med julle senare, hahah .. han ba, du snurrar åt fel håll åt både mig och julia, det skrattade vi också.
ni får leva med mitt detaljerade inläggg förresten, har inte så mkt annat för mig. men iaf..
johns kompis snyggingen ville dansa han å, haha bugg var populärt tydligen..........
sen kom det några killar och började snacka, det kanske var innan allt det här men skitsamma. dom ville att vi skulle komma ''ner'' till discot som inte ens hade börjat än, och förresten så var det uppåt fyllo. haha .. annars skulle dom komma ''upp''. hahaha fult. han hade två kompisar med sig också, nån tuppkammkille och nån annnan jag inte ens minns ansiktet på. dom försvann senare men ikke gjorde det osss något. när de va slut på dansen där nere gick vi upp till discot. juste sebastian!! minns inte vart nånstans han dök upp, det var iallafall där vi dansen nångång. hmmm ajaaaa.
väl uppe vid discot tog nån min hand från ingestans direkt, hann knappt ta ett danssteg, haha .. han såg jävligt glad ut, stog och log hela tiden. hans korta knubbiga mörka kompis ville åt julia, killen som log skrattade så bena vikte sig kan man säga, och han ba, WEE CALLL THEM NIGGERS och började tokskratta. då och då under kvällen dök smilekillen upp där, trevlanssss må ja säga.
sen kom tuppkam killen och han dök upp ännnnu mer, men han var väl töntigare än va han såg ut och som vi verkligen inte trodde han va. haha menmen, sen sebastian '' din kompis är väldigt svårflörtad '' till mig, ahha alltså gud vilken sjuk kväll. nån biffig jävel dansade break dance och jag kunde inte sluta skratta, hur fan ska man kunna dansa med en sådan ?!!! :O:O: ahhaha ... han sa även senare till mig, '' din kompis är lite tårkig hon '' när julia inte ville dansa med han. HAHA PRECIS DÅ julia sa nej började värsta lugna musiken och han vände sig om och hängde huvudet neråt och ja, vi skrattade så mitt mjälltugg sprack kändes de som. hua, mr been har vi också sett, ja jävlannnns kul kväll allttså.
vi sa hela tiden igår att dom kommer inte ens minnas det här och oss imorgon, hahahhahaha sa vi ja.
- sen sa sebastian under kvällen att det var 21 års åldersgräns om man var själv liksom, haha så alla trodde vi va det typ. vet inte hur många frågade hur gamla vi var egentligen. hhaah ni skulle sett minerna.
........................................
jävligt kul hade vi iallafall, och jag ville inte åka därfrån. lätt bästa kryssningen jag varit på.
kan sitta och skratta åt alla och allting känns det som.
men
nu ska ja o julia försöka få med våra brorsor. till det behöver jag nog mer än ett lycka till.
men jag ska lyckas, vägrar ge migggggggggggggggggggg..... krig

vi fyra, jag mamma julia o mormor tummade iallafall på att vi skulle vara uppe till minst två.
jag och julia kom hem vid halv fem om inte mer, medans mamma och mormor låg och sov vid två.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0