tradolan

jaaaaag fick min medicin idagf. happpyfacehappyhapppyhappy
fullkomligt bra alltså.
sitter här nu iallafalll, med anna ternheim hörs i mina öron. mkt bra låt må ja säga.
ne nu låter ja inte som mig sj - :o sluta upp
mor min skjutsade iallafall imorse!, jag tog mig upp på första signalen.
så jävla duktig jag är. jag tror att jag var så jävla pepp inför kriget.
det var det som fick mig att kliva upp. haha
var riktigt sugen på skola idag. mkt ovanligt faktiskt
10 00 hämtade mamma upp mig. och vi drog in på sjukhuset.
det var som vanligt där, vitt och tyst.
> sara är le på dedär stället nu. <
fick sitta och vänta i väntrummet sisådär runt tio tusen år. ja de va ju tröttsamt
men min kalleballe. min läkare kom till slut,
hade inte växt en enda centimeter, snarare krympt. så nu är det påriktigt.
jag har slutat växt. så himla lycklig. hahahhahah3
när besöket var slut, och allt var som det skulle.
men ikkke skulle vi forska just nu, vi skulle fortsätta med behandlingen, vilke jävla behandling ?
medicineringen som jag fått sen jag var sju åtta eller ? :O:O
ja okej . lyssnade på läkaren iallafalll ...... dom får jämt som dom vill
hade ja fått bestämma, hade jag legat på operationsbordet för längesen.
dom hade hittat felet, men opererat genom ljumsken som mamma säger att man kan göra.
hah .. dom hade iaf hittat felet . och jag slapp äta mediciner jag somnar av
och smärtan hade även varit borta, föralltid.
det är drömmen
när besöket var slut, gick ja o mamma och letade efter ett matställe.
missade ju lunchen på skolan, men de dog ingen av.
jo kanske julia, men ne!!!!!!!!! för hon hade andra attt vara med. SÅ JÄVLA KUNG !
hahahahahhahahha . ligger det lite avundsjuka i luften ? trallalalalallalalal

>det kursiva som står i dom två övre raderna fattar ingen förutom julia.
så skit i de. bra<
- var på tre fyra ställen innan vi hittade nått bra. ja äter ju som sagt inte allt.
men de slutade med en kebabrulle, inte alls lika dog som cosmos s. men ja åt ju satt
sen åkte vi och köpte tuggummi till mig själv. ja luktade vitlök liksom. h3
sen släppte hon av mig på skolan.
hade två lektioner kvar, så de va skönt.
min dag har varit förvånansvärt bra. haha
inte illa
ikväll har jag träning också. hoppas på att orken räcker nu när magen har satt igång.
ejo.
men nu ska ja kolla mejlen om elinpelin har skrivit några rader,
så hejdå på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0