nytt inlägg

hur länge ska ungen vara sjuk egentligen.
döda skolan tack .
jag är fan bäst som överlever lektionerna utan henne. ja e så mobbad
också är jag avundsjuk på julllen, som har gått och köpt sjukt snygga jeans.
om man ändå hade pengar...
jaja, jag fick en hamburgare förut iallafall. bara blive tjockismat på senaste tiden.
men det gör inget. ska man va glad får man äta gott också.
men då stiger pinnen på vågen istället. hårt att leva

inte har jag gått på några gudstjänster heller, de e inte bra.
det kanske inte blir nån konfirmation för mig. guuuuuuuud nej jag går under. verkligen
jag ska döpas också. hahahhahahhahahahahhahahah.
mormor ingrid sara stina svensson - ja kommer dö
aja . ja orkar inte skriva mer
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0