hade jag tur eller fick jag en fet smäll ? <

ja hej.
första skoldagen. dö
hemskt de va, jobbigt och förjävligt.
ligger efter i matten, och vi har prov nästa veckan. kungligt (Y):o ...... höhö less
- kom hem för ett tag sen, gick med larra o julia hem. drog in på ica en snabbis också.
ska snart äta. sen kommer jens och hämtar mig. drar in på sjukan och hälsar på mamma. <3
vene hur länge vi är där.
ska iallafall sova hos moster inatt. eftersom ingen är hemma i min familj
aja.
hejdå

uppdatering jao .
kom precis hem från sjukan, de va tyst där. dålig stämning ..
men jag klarade mig, ja somnade nästan..  he
jens skjutsade hem mig också. ska snart packa, och senare dra mig till moster dårå.
ska ju sova där lixxom.
men du ja ska gå nuja.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0