26/2 - 1146

sara svensson är sjukling idag.

vaknade imorse av att julia skickade sms. hon ville ja skulle ringa upp, de gjorde ja. hade inte mycket att säga ja förutom mm, a, okej....... haha, jag var trött och hade ont i huvudet. så ursäkta
men det hon sa gjorde mig fan förbannad, hann inte tänka så mycket då. men nu, jag är arg.
aja
låg hemma hela kvällen igår, hade feber. gjorde so, har bara ett ämne kvar nu, sen ska ja nog plugga engelska.
bäst jag får det gjort liksom..
snart är det lov å, jag är happy face över det. jag vill ha ett bra lov, eftersom att det förra var dåligt....
menmen, jag överlevde ju.
har träning ikväll också, men nejnej. här ska jag ligga och ruttna. imorron ska ja på skolan, skiter jag i om ja mår dåligt eller inte. men min huvudvärk stör mig litegranna faktiskt. men jag missar så mycket när jag är hemma, ha.
så imorron är ja redo, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0