redFace

blogghelevete vad less jag är ..
ont i huvudet, ont i magen. det bränner i ansiktet. och jag är förbannad
blev klar tidigt imorse, mamma skjutsade mig, vi åkte aldrig till pappa.
såg att skorna stog i strappen. bra sara, duktigt ..
jag ska nog ta mig lite glass,
men iallafall.. kom till skolan
de va så jävla sämst, gick iallafall i kylan till hälsohuset med julia och ellen efter skolan.
tränade ett tag, sen solade vi .
ja fick mig en rand, och mina kinder är röda. jag ser ut som en räka, bra gjort igen . lyckat, verkligen
jag fryser, ändå så är jag kokhet om kinderna. knepigt dedär
kom hem iallafall, mamma gjorde nån sallad. åt lite, frös så mycket att ja gick in i duschen.
sen satt jag mig här, elin hörde av sig också. elva t shirtar. inte illa, h3 ..
ja saknar henne

menmen, inte långt till fredag ..
ja längtar dit, det är chicken nugget på skolan, eiiihooo! happyface faktiskt . .
och som jag har hört, kommer då elin hem också =)
sen har vi match också, donkencupen börjar ju som sagt.
så ni hittar mig på nordic i helger, ifall det skulle vara något eller så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0