thailand

svar på alicias kommentar
: jag har det bra. men jag får inte tillbaka lusten, inte ett dugg.
den andra nyheten visste jag redan om, förutom detdär om mutningen. jag tänkte faktiskt på det, haha hoppas det blir som du skrev iallafall. & jag saknar dig med! <3

hallådär.
dagen har gått ut på att vi var nere vid havet, och sen poolen. enligt farmor har hon aldrig sett mig såhär brun, kan tänka mig att det ligger en lögn bakom det. eftersom jag har ögon också, jag är inte speciellt brun. menmen.
imorgon ska jag och pappa in till lamtong (stavningen kan säkert bättras), på en sista säng. ska köpa mer skor hade jag tänkt. och lite grejjer åt ellen ska jag leta också.

nu tänkte jag vandra in i duschen, vi får se.
hejdå

Kommentarer
Postat av: alicia

synd :( för jag saknar dig verkligen på tränignarna och överhuvetaget! dåliga nyheter, hon ska vara lucia och hon ska sjunga också :P

2009-12-10 @ 22:47:32
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0