thailand

svar på kommentarer /
elin : jag saknar dig med! hälsa du med, och kolla mejlen! PUSS <3<3

alicia: haha ja, har varit utan ALLA grejjor i två dagar, men imorse kom min väska iallafall! sjukt jävla skönt, började bli less på att gå runt i farmors mussepiggnattlinne :D haha....  pappas har dock inte kommit, men han säger att han klarar sig bra, han är tydligen en kämpe :p hahah puss

goddagens, till min förvåning funkar internet, brukar bara funka på morgonen. menmen jag passar på.
hemma är nog klockan runt halv tolv, här är den halv sex. ska börja med maten strax, idag äter vi hemma.
jag vill inte till sverige igen heller, två veckor verkar så fjuttigt, ta hit alla vännor istället. PARADIS
menmen......
har äntligen köpt converseskor, låga vita. happyface happyface h a p p y f a c e.
det enda jag köpt faktiskt, men på söndag blir det nog mer. någon marknad väntar.
tänkte vandra ifrån datorn nu.

hoppas ni ha det bra där hemma, saknar er.
BYE LOVERS

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar dig!!!!!

2009-12-05 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0