onsdag

det är tråkigt att börja med hej varje gång. AJA

matchen förlorades igårkväll, sen somnade jag på soffan till möt joe black. sen la jag mig i mammas säng och såg klart den filmen, sen kunde jag inte somna alls. menmen, vaknade förut iallafall. la mig i soffan och kollade på project runway, som nu är slut. så nu ska ja ringa andre och ta min OTRASIGA moppe dit och måla litegranna. sen ska ja till pappa och fixa lite designer och så vidare.

ikväll är det träning, hahahaha jag ska vara med på målvaktsträningen med yman och tobbe. kanske enn nybliven målvakt ? njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeee jo. jag vill vara båda, ddet är inte alltid lätt.

hedå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0