lördag

jo jag gick ju ner till vattnet då och satt där, själv i halvmörkret. fåglarna i träden skrämde skiten ur mig, men jag var en kämpe och satt kvar. ellen och emelie tänkte komma men då ringde elin och frågade om vi ville komma, e och e ville inte så dom släppte iväg mig själv. så jag gick härifrån mamma till längst ner i backen vid fagerviksskolan. jag ringde elin och insåg att det var efter planerna dom var. då säger hon att dom ska dra, jahapp tänkte ja då. så då gick ja hem igen, fan va man lökade iallafall. haha .. jag va ju kvick i benen, hähä

det var verkligen mörkt påvägen hem men jag hade en smskompis som tur var, så det gick snabbt att ta sig igenom värsta delen. och
VAFAN HAR MAN GATULYKTEN TILL NÄR DOM INTE ÄR TÄNDA. irriterande!

aja.
ellen sa att jag kunde komma men orken fanns inte där efter min lilla promenad. hua

aja, mor och jens kommer väl snart. och jag själv är dötrött.
så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0