fredag

aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh det är en läskig gubbe utanför.
ellen han åkte nyss, men han körde förbi vårat hus, sen kom han backande och stannade och kollade på huset. trodde han skulle kommma in och mördaaaaaaaaa miggggggggg, h ä h ä

somnade i soffan igår, sen imorse kom mor min och väckte mig. så gick ja ut och la mig på studsmattan i bikinin, då somnade ja. he.
vaknade igen, och låg kvar en stund. och nu är jag härinne och vilar mig från solen lite. har knarkat solskydd på kinderna, för där lyckas jag alltid se ut som en räka efter en stund i solen, INTE BRA. haha det ser lite kul ut. så idag hade jag tänkt att misslyckas med räkdelen, elikamed att jag inte blir röd. logiskt

mamma har lämnat lunch, och jag sitter och funderar på om jag är så hungrig att jag ska äta det, tror faktiskt inte det.
ska väl snart ut igen, och bättra på brännan, dock inte i ansiktet i think.

ikväll äre släktfest hos farmor, ska bli trevligt.
helena kommer, bror, daniel, hans nya tjej, linnea, marcus, thomas, monika, farmor och roine. ja tror det är vi, fast det märker vi välllleeeeeeeeee......................

men goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0