söndag 2016

jag har inte skrivit på några dagar. sorry elinwikberg ;);););) men here IIIAM...

i fredags, hade vi match. förlorade med 2-1. men vi var bättre, och fanimej vad damp dom hade. hahah, och sen fick jag till en sendragning mitt i inkastet. kröp av planen, och ont gjorde det. hahah .. fult det måste ha sett ut,
efter matchen iallafall åkte ja o elin hem till jeffe, jag duschade där . sen åkte vi till höglund.

på lördagen klev ja upp halv nio, mormor skulle skjutsa mig kvart över nio till kansliet. där minibussen gick vidare till kramfors. hade cup där, satt där bak med jennifer och alicia. haha dom sjöng, och vi hade kul. kom dit, spelade tre matcher. två vinster och en förlust, trea vi kom. på cägen hem hade vi ännu roligare, nöff licke. hahahhahahah..
ja kom hem, mamma hämtade mig. och vi sov på alnön. imorse drog vi på gudstjänst i timrå. högmässa eller nått, dödligt tröttsamt och tråkigt. men vi fick fika när vi kom tillbaka till jens. anton fyller år, så de va folk där och firade honom. sen kom mer folk, och vi fikade igen. sen åkte ja och mamma till timrå igen, och gick på musikgudstjänt. haha, de blev uttjatat efter en stund. men ja överlevde, så idag har ja vare på två gudstjänster, inte illa pinkat sara. inte illa

min vecka är ganska fullbokad.
idag hade vi ingen träning eftersom vi hade cup igår. men imorgon har vi match, div 4. ska inte spela, min vad mår inge bra, haha jag går runt och haltar som en stucken gris eller liknande. ha, fult javet. men ja drar dit på nå sätt och kollar såklart. sen på tisdag, ska jag ta med mamma och pappa och kolla moppe. yesman, härligt. sen på onsdag har vi konfa, torsdag ska jag nog på birsta. skolavslutningskläder. sen äre väl sista eller nått då, då ska jag iaf till alnön, till nån jagh aldrig träffat, kul, verkligen..................... men mamma min tvingar mig, dumt. ja
sen fredag eller lördag blire nog elin & julia, chipsdag eller nått. trevligt <3

nu MÅSTE jag plugga. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0