yo o yo

wooohoo . 4 minuter ~ inte illa

nemen hm a hej.
jag har kissat många gånger udag. och elin med.
jag ät trött också. och elin med. och viktor med antagligen, han såg lite sliten ut faktiskt. och andreas sover.
nedå men mig dag.
vaknade tidigt imorse. hade jävligt ont i näsrörena, så jag gick upp o tog mig en halstablett.
hade även en tova i håret, det som sitterppå huvudet alltså. - så jag gick in i duschen med min hårborste.
jag blev tunnhårig ... haha
sen när jag var klar med mitt besök i duschen, tog ja mig en toast.
satt mig vid datorn. och spillde ut ett glas juice över tangentbordet. och golvet
jobbigt det blev. fan tänkte jah då ........ ")
elin did call me, eller så vare ja som ringde henne. samma sak
planerade dagen lite. men inte fan kom vi fram till nånting
men det slutade iaf med att elin kom till ica. där jag då stog såklart :):):)
gick mot viktor, han o samuel skulle möta oss.
dom töntarna gömde sig i skogen. höhö
efter lite om och men kom dom fram. som två skogsmulllar
det regnade även då ..-.-
vi gick mot kyrkogården, gick runt lite där och kollade läget
sen drog ja o elin till italien, tappade varsitt ben. och hamnade till sist på shell .
dom andra två tog omvägen
dom kom tillslut. träffade bror min sådär en minut
och tur han va glad.
sen drog vi oss vidare till mig, spelade gh o sjöng singstar.
grym ja va. ne
sen gick vi igen. för att möta andreas, eller som sagt JAG gick å mötte han.
dom andra drog på cosmos ..
det regnade fortfarande .. -.-
vi började faktiskt springa där ett tag. h3he
kom till cosmos, tjockisarna hade äte varsin pizza.
elins kommentar '' varsin pizza ?:o''
haha. nej men dom delade ..
blablabla. jag orkar inte berätta allt.
godnatt
och puss

misslyckad bloggare på trettio minuter ..
men du får stå ut elin - the one and only besökare . yä that's cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0