vinterkyla

hej
döless. möjligtvis att jag förfrusit några tår.
dom gör ont och jag hatar det.

elin kommer iaf och hämtar mig senn, ska kolla på match .
vi hoppas på att ja ens kommer iväg - som sagt mina tår. höhö
nennu ska ja va glad.
ja kanske skriver sen . jo jag skriver sen
hej       då

tillbaKA JAG är .
jennifer kom till matchen förut,
det var viktor andreas simon och mattias som spelade å.
dom vann ganska stort, tvåsiffrigt ..
hum - sen så stannade vi o snackade lite med samuel, simon och lite med andreas.
sen drog vi oss till mig .. och då drog elin på birsta, så de va ba ja o jennifer kvar ")
då bestämdes det med andreas och viktor att vi skulle till ica, drog oss dit.
sen gick vi till leo. vi satt bara där, och det var var mt. mkt varmt
sen började viktor tjura om kudden, sen hoppade dom på mig så ja dog en snabbis.
men det orkas inte berättas.......
satt e ja . vi gick ut igen iaf, då börjades snön kastas på mig o jennifer..
dom där utlöser min damp dagligen . less ja bli
sen gick vi till ica. efter det drog vi på möte med timrå typ .. laget lixxome
vi fick fika. gott fika . haha ..
jag fick skjuts av bettan o jennifer hem. snällt :):)<3
blir inge träna för mig imorron heller, min tår som sagt.
viktor och dom tog även inte det seriöst ..
men jag frös inte ens när vi va ute förut, skumt ..
sen började det stickas i fötterna.
men jag inser själv nu att det är oerhört ointressant.
så jag lägger av nu .
jag går in i duschen, som knappt är varm längre . huhuuh :'(
mennnnne ja .
hejdå

jag saknar oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0