8 december

hej.
elin min knappt enda läsare, jag ursäktar mitt korta inlägg igåtkväll. orken fanns inte där.
hahahhahah ..
nemen jag är sjuk idag. min mage mår inte bra
så ja stannade hemma. ska även till ppappa idag. ja har längtat lite faktiskt,
sen så har ja träning ikväll. och inte kan ja gå på den heller, less jag är.
ja va sugen.
kan ju lika gärna berätta om min helg när ja har tid.
i fredags drog ju jag o elin till leo, vi gick och mötte andreas i tunneln på en gång. sen gick vi hem till leo igen.
sen gick ja och mötte viktor, då gick vi till leo igen. då kom olivia. 
sen gick vi på ica, efter det drog vi och mötte julia sö.
där nångång kom julia nordlöf. då gick vi till ishallen och kollade andreas och simons träning.
när dom väl var klar drog vi till leo igen. vi hade trevligt ")
mamma kom och hämtade mig vid elva, vi åkte ut på alnön och sov där.
vaknade på lördagen av att anton kom och sjöng kuckelekuu.
drog på match, va ikke med. men sen kom jens och hämtade mig på nackstahallen.
drog hem o duscha. sen fick vi främmande. malin och andre kom, med barnen dårå. fullt hus
när dom hade drage gick ja ut med viktor och samuel. träffade först nå killar. sen drog vi oss mot fagervik.
bestämde mitt i allt att ja skulle sova hos julia när ja ändå var i fagervik.
ja vi tre drog iaf till moa. där var moa då, anton emelie och jimmy. va där hela kvällen.
sen mötte ja julia när vi skulle in.. :)
söndagen - tina kom och väckte mig '' din mamma kommer och hämtaar dig om en kvart.''
höhö. jahapp, drog hem och sen på julskyltningen med mamma jens micaela anton malin andre alvin och william.
sen träffa vi mormor <3
de blev för kallt för mig så ja drog in till pappa. sen ringde viktor, eller han ville ja skulle ringa. så vare
så då gick ja ut igen med han ooch andreas. gick hem till mig, sen kom simon.
då drog vi på maz, killarna åt där. och ja gick ut och mötte elin johanna och madde.
då drog killarna. så då gick ja runt med dom en stund. då gick madde, sen gick ja och elin till andreas.
johanna stannade med sin mamma o bror.
sen va vi med viktor andreas och simon hela kvällen..
fick åka hem med elin, snällt.
duschade på en gång, varmt.
frös fan ihjäl nästan.
hahahah, ja duschade så länge att varmvattnet tog slut. och mamma var å tränade.
ahha, hon fick duscha kallt......
aja.
hejdå elin <3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0