Ytggstjvkkjgd

Tiden går så fort och helgerna hinner ju knappt börja innan dom är slut, känns sådär. En dunderförkylning har anlänt också så jag är inte helt nöjd för tillfället. Men men. I fredags städade jag hela dagen tills Alexander kom hem från jobbet. Jag gjorde min första stek någonsin och sen kom mamsen hit. En middag som smakade heaven, ett glas vitt och ett sällskap jag aldrig kommer tacka nej till, så blev kvällen jättebra. Igår visade vi mamma runt på byn lite, vi åkte till ladugården och kollade på oxarna och jag klappade en för första gången också, spännande! Sen grejade vi på här hemma. Mamma sydde gardiner, Alexander flyttade badrumsskåpet och jag satt upp några hyllor. Sen åkte mammut hem och jag och Alexander åkte till Sandberg och kollade på hans hus. Det slutade ned att vi tog med oss honom tillbaka hit och drack litegrann. Grannarna, Johanna och Christian kom över och några timmar senare la vi oss och sov. 

Idag har vi sänghängt en del. Magnus kom med nån grej och vi har lånat Alexanders föräldrars bil då min har pajjat. Vi har käkat och sådär bara. Men nu tog fantasin till att skriva något mer slut, så jag ska sluta babbla och se klart på farmen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0